Menu

02.10.2018

De Niro i e-Niro razem

Kia Motors rozpoczyna dziś ogólnoeuropejską kampanię reklamową nowego elektrycznego crossovera – Kia e-Niro – z udziałem aktora Roberta De Niro, dwukrotnego zdobywcy Oscara.

  • Kia rozpoczyna europejską kampanię reklamową elektrycznego crossovera e-Niro
  • reklamy, w których główną rolę gra dwukrotny zdobywca Oscara – Robert De Niro – będą emitowane w telewizji, internecie i w magazynach drukowanych
  • na jednym ładowaniu akumulatora Kia e-Niro może w cyklu mieszanym przejechać do 485 kilometrów, a w mieście – do 615 km
  • e-Niro zostało zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory
  • europejski debiut podczas salonu samochodowego w Paryżu, sprzedaż w Europie na wybranych rynkach – już od końca 2018 roku

W serii reklam, które będą emitowane w telewizji, internecie i w prasie De Niro – jako ambasador nowego elektrycznego samochodu marki Kia – podkreśli, że e-Niro zostało zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory. Również ograniczeń dotyczących wysokiej ceny zakupu.

Współpraca Kia Motors z De Niro opiera się na wyjątkowym charakterze i wielkim poczuciu humoru aktora, który zwróci uwagę na liczne zalety e-Niro – m.in. duży zasięg, który wynosi 485 kilometrów, zaawansowane systemy asystujące i poprawiające komfort oraz technologie związane z odzyskiem energii i funkcjonalność crossovera.

Artur Martins, wiceprezes ds. marketingu i planowania produktów w Kia Motors Europe, powiedział: „Komunikacja marketingowa e-Niro będzie tak samo wyjątkowa, jak sam samochód. Reklamy są inspirowane wyjątkowym poczuciem humoru Roberta De Niro i jego zamiłowaniem do rozrywki. Aktor edukuje w nich kierowców na temat e-Niro – samochodu, który przełamuje wiele przeszkód związanych z posiadaniem aut elektrycznych”.

Opracowana wspólnie przez Kia Motors Europe i Innocean Worldwide Europe ogólnoeuropejska kampania reklamowa Kia e-Niro z udziałem Roberta De Niro rozpocznie się już w listopadzie.

Debiut Kia e-Niro w europejskiej specyfikacji podczas salonu samochodowego w Paryżu

e-Niro, które w europejskiej wersji wyposażenia debiutuje dzisiaj w Paryżu, jest pierwszym całkowicie elektrycznym crossoverem marki Kia. Zasięg e-Niro – po jednokrotnym naładowaniu akumulatora w 100% – wynosi do aż 485 km w cyklu mieszanym i do 615 kilometrów w mieście. Gdy pod koniec 2018 roku elektryczny samochód marki Kia wejdzie do sprzedaży, będzie jednym z najbardziej wszechstronnych aut elektrycznych, które są oferowane na świecie.

Nowa elektryczna Kia e-Niro oferuje większy zasięg w mieście niż wiele samochodów napędzanych silnikiem benzynowym i większość znacznie droższych samochodów elektrycznych. Funkcjonalny i przestronny crossover, podobnie jak wszystkie inne modele marki Kia, również jest objęty standardową gwarancją producenta przez 7 lat (lub do przebiegu 150.000 kilometrów), która obejmuje także akumulator i silnik elektryczny.

e-Niro jest dostępne z dwoma litowo-jonowymi akumulatorami do wyboru – o pojemności
64 kWh lub 39,2 kWh, który na jednym naładowaniu do pełna zapewnia zasięg 312 km. Po podłączeniu e-Niro do szybkiej ładowarki zasilanej prądem o mocy 100 kW, potrzeba tylko 54 minut, aby akumulator o pojemności 64 kWh naładować w 80 procentach.

Nowa Kia e-Niro wykorzystuje podzespoły hybrydowego Niro, którego od 2016 roku Kia sprzedała na świecie już ponad 200.000 egzemplarzy. Po drogach Europy jeździ ponad 65.000 hybrydowych crossoverów marki Kia.